پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد... احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی
سرخط خبرها

اعلام آمادگی چند مربی برای جانشینی باقری

  • کد خبر: ۱۷۱۴۳۴
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
اعلام آمادگی چند مربی برای جانشینی باقری
سرمربی پرسپولیس شاید برای کریم باقری جانشین نیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز، بحث جدایی کریم باقری از پرسپولیس کاملا جدی است  و از قرار معلوم این مربی هم به سرنوشت علی دایی دچار شده و اجازه کار در فوتبال ایران را فعلا ندارد. از این رو تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس و دستیاران سابق یحیی در تماس با وی خواهان همکاری با پرسپولیس به عنوان جانشین باقری شده اند.

یحیی در این مورد هیچ قولی به مربی دیگری ندارد و از باشگاه پرسپولیس خواسته شرایط را برای بازگشت کریم باقری به کادرش فراهم کنند. چه بسا اگر این شرایط فراهم نشود، یحیی به احترام باقری مربی را جانشین او نکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->